fbpx

WYTRZYMAŁOŚĆ BEZTLENOWA – AKCENT NA MOMENTY PRZEJŚCIA

MIKROCYKL TRENINGOWY:

KONSPEKT TRENINGOWY:

NAGRANIA Z DRONA:

GRAFIKA ĆWICZENIA:

Akcent motoryczny – szybkość.

Przebieg, ograniczenia: Zawodnik prowadzi piłkę pomiędzy pachołkami. Po wyjściu ze slalomu zostawia piłkę i przechodzi do pracy na kołach koord. lub drabince koordy. Następnie obiega pachołek – przyjmuje piłkę i wraca na początek zadania. Wskazówki i korekta: Zwracamy uwagę na prowadzenie piłki oraz prawidłowe wykonanie zadań koord. Uwaga: Zadanie poprzedzone stretchingiem dynamicznym. Trener nie określa zadania koord. – zawodnicy sami dobierają ćwiczenia. Zadanie w kilku organizacjach. Pole gry: Odcinek 15m (20m).

Szybkość w rywalizacji 1v1.

Przebieg, ograniczenia: Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. Zawodnicy wykonują zadanie na drabince koordynacyjnej lub stożkach. Po wyjściu z drabinki wbiegają do pola gry – Trener wprowadza piłkę do rywalizacji 1v1. Wskazówki i korekta: Zwracamy uwagę na momenty przejściowe – cel główny. Akcent na szybkość + szybkość reakcji. Zawodnik, który pierwszy przejmie piłkę kończy zadanie strzałem na bramkę – zawodnik, który odbierze piłkę przechodzi do atakowania na drugą bramkę. Uwaga: Wyznaczamy kierunek atakowania w 1 fazie kiedy zawodnik przejmie piłkę od podania Trenera oraz w 2 fazie kiedy zawodnik odbierze piłkę w rywalizacji 1v1. Zawodnicy sami dobierają zadania na drabince koordynacyjnej.

Gra 4v4 akcent na momenty przejścia.

Przebieg, ograniczenia: Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. Zadaniem zawodników w atakowaniu jest zdobycie gola na bramkę przeciwnika. Zadaniem zawodników w bronieniu jest odbiór piłki i przejście do atakowania na bramkę przeciwnika. Wskazówki i korekta: Zadanie rozpoczyna się od otwarcia gry. Zwracamy uwagę na momenty przejścia A/B – B/A. A/B – aktywny pressing w celu odebrania piłki. B/A – atak szybki lub utrzymanie w posiadaniu piłki. Uwaga: Gra falowa – zmiana zawodników co 1 akcje. Pole gry: Połowa boiska.

Wytrzymałość w działaniu taktycznym.

Przebieg, ograniczenia: Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. Zadaniem zawodników w atakowaniu jest wymiana podać z zawodnikiem w posiadaniu piłki – następnie wbiegnięcie w pole karne i zdobycie bramki. Zadaniem zawodników w bronieniu jest odbiór piłki. Zadaniem zawodników w bocznym sektorze jest wymiana podań i dośrodkowanie piłki w pole karne. Wskazówki i korekta: Na boisku wyznaczamy pas 20m – w tym pasie zawodnicy dobiegają na 1 linii następnie wbiegają w pole karne ze swoimi zadaniami. Po każdym zakończonym zadaniu zawodnicy w atakowaniu, bronieniu oraz w bocznym sektorze wykonują bieg sprint do 1 linii. Uwaga: Zadanie na dwie strony.

ANIMACJA ĆWICZENIA:

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
NOWE KONSPEKTY

Okres startowy - sierpień 2024

49zł
Uzyskaj dostęp do pozostałych konspektów.

Co otrzymujesz

  • 12 gotowych konspektów treningowych.
  • Nagrania treningów z drona.
  • Grafika i animacja każdego ćwiczenia.
  • Konspekty w wersji PDF oraz DOC (do edycji).
  • Nagrania meczy (analiza).
  • Realne środowisko treningowe oraz meczowe.
Uzyskaj dostęp

MODEL GRY

1-4-3-3 W ATAKOWANIU

STWÓRZ SWÓJ MODEL GRY

Gotowy i kompletny Model Gry 1-4-3-3 w atakowaniu

MODEL GRY

1-4-3-3 W BRONIENIU

STWÓRZ SWÓJ MODEL GRY

Gotowy i kompletny Model Gry 1-4-3-3 w bronieniu

STAŁE FRAGMENTY GRY

45 wariantów rozegrania SFG

GOTOWE ROZWIĄZANIA - ANIMACJA + GRAFIKA

Gotowe i sprawdzone Stałe Fragmenty Gry w atakowaniu

MODEL GRY

1-3-5-2 W ATAKOWANIU

STWÓRZ SWÓJ MODEL GRY

Gotowy i kompletny Model Gry 1-3-5-2 w atakowaniu

MATERIAŁ POWSTAŁ DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z PROTRAINUP.COM

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping