SZYBKOŚĆ W RYWALIZACJI 1V1
OPIS ĆWICZENIA
Przebieg, ograniczenia: Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. Zawodnicy wykonują zadanie na drabince koordynacyjnej lub stożkach. Po wyjściu z drabinki wbiegają do pola gry – Trener wprowadza piłkę do rywalizacji 1v1. Wskazówki i korekta: Zwracamy uwagę na momenty przejściowe – cel główny. Akcent na szybkość + szybkość reakcji. Zawodnik, który pierwszy przejmie piłkę kończy zadanie strzałem na bramkę – zawodnik, który odbierze piłkę przechodzi do atakowania na drugą bramkę. Uwaga: Wyznaczamy kierunek atakowania w 1 fazie kiedy zawodnik przejmie piłkę od podania Trenera oraz w 2 fazie kiedy zawodnik odbierze piłkę w rywalizacji 1v1. Zawodnicy sami dobierają zadania na drabince koordynacyjnej.
ORGANIZACJA ĆWICZENIA
Czas ćwiczenia: 15'
Pole ćwiczenia: Połowa boiska.
Sprzęt treningowy: Stożki, Oznaczniki, Piłki.
Cel zadania: Szybkość - Szybkość reakcji - 1v1.
GRAFIKA ĆWICZENIA
ANIMACJA ĆWICZENIA
NAGRANIE Z DRONA
MATERIAŁ POWSTAŁ DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z PROTRAINUP.COM
Model Gry 1-3-5-2 w atakowaniu.
Co otrzymujesz:
-
Zachowania i działania zespołu według ustawienia i struktury przeciwnika.
-
Model otwarcia gry - atakowania - bronienia w każdej strefie boiska.
-
Szczegółowy opis modelu gry z grafikami i animacjami.
-
Materiał w wersji PDF zawierający kody QR do animacji poszczególnych działań boiskowych.
-
Dostępny natychmiast po zakupie.
Model Gry 1-3-4-3 w atakowaniu.
Co otrzymujesz:
-
Zachowania i działania zespołu według ustawienia i struktury przeciwnika.
-
Model otwarcia gry - atakowania - bronienia w każdej strefie boiska.
-
Szczegółowy opis modelu gry z grafikami i animacjami.
-
Materiał w wersji PDF zawierający kody QR do animacji poszczególnych działań boiskowych.
-
Dostępny natychmiast po zakupie.
Model Gry 1-4-3-3 w atakowaniu.
Co otrzymujesz:
-
Zachowania i działania zespołu według ustawienia i struktury przeciwnika.
-
Model otwarcia gry - atakowania - bronienia w każdej strefie boiska.
-
Szczegółowy opis modelu gry z grafikami i animacjami.
-
Materiał w wersji PDF zawierający kody QR do animacji poszczególnych działań boiskowych.
-
Dostępny natychmiast po zakupie.
Model Gry 1-4-3-3 w bronieniu.
Co otrzymujesz:
-
Zachowania i działania zespołu według ustawienia i struktury przeciwnika.
-
Model otwarcia gry - atakowania - bronienia w każdej strefie boiska.
-
Szczegółowy opis modelu gry z grafikami i animacjami.
-
Materiał w wersji PDF zawierający kody QR do animacji poszczególnych działań boiskowych.
-
Dostępny natychmiast po zakupie.