fbpx

Rozgrzewka – Koordynacja + Moc.

Grafika ćwiczenia
Organizacja ćwiczenia
Cel gry | Punkty Treningowe

Czas ćwiczenia: 10'

Pole ćwiczenia: 15x15m (pole ustala Trener - wszystko jest uzależnione od jakości oraz ilości zawodników).

Sprzęt treningowy: Stożki, Oznaczniki, Płotki lekkoatletyczne.

Cel zadania: Przygotowanie zawodników do częsci głównej treningu + kształtowanie mocy.

Rozgrzewka.

Moc.

Technika podania.

Koordynacja - sprzężenie ruchów.

Punkty treningowe są zmienne i uzależnione od fazy gry w jakiej znajduje się zespół i co Trener chce "wyciągnąć" z danego ćwiczenia.

Opis ćwiczenia

Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. (1-2) wymiana podań. Po wymianie podań zawodnicy wykonują ćwiczenia ogólnorozwojowe. (3) podanie do bocznego sektora, następnie (4) zmiana centrum gry – po podaniu zawodnik wykonuje ćwiczenia koordynacyjne na drabince koordynacyjnej. (5) zawodnik przyjmuje piłkę i po krótkim prowadzeniu lub przyjęciu kierunkowym zagrywa piłkę na początek ćwiczenia i wykonuje zadanie mocy (przeskok obunóż przez płotki).

Animacja ćwiczenia

To ćwiczenie znajdziesz w konspekcie treningowym | Współpraca w środkowym sektorze boiska z przeniesieniem ciężaru gry do bocznych sektorów boiska.

Gotowe | Wzorcowe Konspekty Treningowe!Program Treningowy dla każdej grupy treningowej!

Gotowe i sprawdzone konspekty treningowe. Pełne mikrocykle, sprawdzone i wzorcowe konspekty treningowe przygotowane według certyfikacji PZPN, a także dla piłki 11-osobowej!

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping