fbpx

Zabawa | Ogony

Grafika ćwiczenia
Zeskanuj Kod QR i pobierz ćwiczenie na telefon!
Organizacja ćwiczenia
Cel gry | Punkty Treningowe

Czas ćwiczenia: 12'

Pole ćwiczenia: 20m x 20m (pole się zmniejsza wraz z ilościa zawodników w grze).

Sprzęt treningowy: Stożki, Oznaczniki.

Cel zadania: Kształtowanie działań motorycznych + zabawa integracyjna.

Gry i zabawy.

Motoryka.

Szybkość reakcji.

Spryt.

Kontrola przestrzeni.

Punkty treningowe są zmienne i uzależnione od fazy gry w jakiej znajduje się zespół i co Trener chce "wyciągnąć" z danego ćwiczenia.

Opis ćwiczenia

Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice. Każdy zawodnik ma ogon (oznacznik). Zadanie polega na chronieniu swojego ogona – jednocześnie zawodnik musi starać się wyrwać ogon innego zawodnika. Uwaga: w początkowej fazie zawodnik, który wyrwał “ogon” rzuca go na zemię, a zawodnik, który stracił ogon zbiera go ponownie – montuje i wraca do gry. W dalszym ciągu gry można wprowadzić zasadę, kto traci ogon odpada. W takim przypadku należy oznaczyć miejsce w którym mają się zbierać zawodnicy, któzy stracili ogon.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping