fbpx

Strumień wytrzymałości tlenowej.

Organizacja ćwiczenia
Cel gry | Punkty Treningowe

Czas ćwiczenia: 15'

Pole ćwiczenia: Połowa boiska.

Sprzęt treningowy: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Drabinka koordynacyjna, Koła koordynacyjne, Płotki.

Strumień wytrzymałościowy.

Wytrzymałość.

Koordynacja.

Technika.

Punkty treningowe są zmienne i uzależnione od fazy gry w jakiej znajduje się zespół i co Trener chce "wyciągnąć" z danego ćwiczenia.

Opis ćwiczenia

Zawodnicy pracują w dwóch organizacjach jednocześnie. Zadnie gdzie celem głównym jest budowanie wytrzymałości tlenowej. Zawodnicy pracują na 7 stanowiskach. Trener określa zadania i formę wykonania ćwiczeń. Jeśli chodzi o stanowisko wymiany podań zawodnicy mogą grać po ziemi lub zawodnik z piłką narzuca piłkę zawodnikowi, który musi odegrać piłkę np. proste podbicie, wew.cz.stopy, głowa.

Wskazówki i Uwagi

Zadanie w formie ścisłej ,zawodnicy pracują w strumieniu dlatego pamiętaj o odległościach. Zawodnicy nie mogą wbiegać za szybko bo będą na siebie wpadać, ale nie mogą też wbiegać za wolno, bo będą się robić kolejki. Kontroluj płynność ćwiczenia i prawidłowe wykonywanie zadań.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
NEWSLETTEROdbierz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi.

Zapisując się do Newslettera otrzymasz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi oraz w każdą niedzielę będziesz otrzymywać ekstra nigdzie niedostępne materiały treningowe.