fbpx

Mała gra 3v3+3N.

Organizacja ćwiczenia
Cel gry | Punkty Treningowe

Czas ćwiczenia: 3' pracy - 1' odpoczynek | 3x

Pole ćwiczenia: 20m x 20m (ustala Trener)

Sprzęt treningowy: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Bramki.

Faza bronienia + moment przejścia B-A.

Gra 1v1.

Aktywny pressing.

Kontrola przestrzeni.

Atak szybki po odzyskaniu piłki.

Punkty treningowe są zmienne i uzależnione od fazy gry w jakiej znajduje się zespół i co Trener chce "wyciągnąć" z danego ćwiczenia.

Opis ćwiczenia

W tym zadaniu jesteśmy w fazie bronienia i określamy zawodnikom zadania w momencie przejścia B-A. Zawodników dzielimy na 3 zespoły. 2 zespoły w środku pola gra 3v3 i 1 zespół neutralny (dwóch zawodników na zewnątrz pola gry i jeden zawodnik w środku pola gry). Zawodnicy w atakowaniu grają na utrzymanie. Najważniejsze w tym zadaniu jest gra w bronieniu. Zawodnicy w fazie bronienia muszą być aktywni w pressingu. Zależy mi tutaj także na intensywności, dlatego zwracam uwagę na ciągły ruch i mobilność zawodników. W sytuacji odzyskania piłki zawodnicy mają zadanie przejść do szybkiego ataku i zakończyć akcję strzałem na bramkę.

Wskazówki i Uwagi

Zawodnicy Neutralni grają zawsze z drużyną, która jest przy piłce. Możemy dodać zadanie, że po odzyskaniu piłki zawodnicy muszą rozegrać piłkę z zawodnikami Neutralnymi. Moment przejścia i atak szybki musi cechować się natychmiastową zmianą mentalną zawodników. W tym zadaniu wymuszam od zawodników aktywności w odzyskaniu piłki – zawodnik nie może stać i czekać na zawodników – musi wyjść do aktywnego pressingu.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
NEWSLETTEROdbierz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi.

Zapisując się do Newslettera otrzymasz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi oraz w każdą niedzielę będziesz otrzymywać ekstra nigdzie niedostępne materiały treningowe.