fbpx

Rozgrzewka z wybiegnięciem na pozycje.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 10′
  • Pole ćwiczenia: Odległość stożków od siebie co 12m.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Bramka.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice i animacji. Zadanie rozpoczyna zawodnik z piłką – krótko prowadzi piłkę i następnie wykonuje podanie do partnera ustawionego po prawej stronie (1). Zawodnik przyjmuje piłkę kierunkowo lub wymienia podania na jeden kontakt z partnerem po przeciwnej stronie, który ustawiony jest piętro wyżej (2-3). Po szybkiej wymianie podań zawodnik na pozycji B zagrywa piłkę do wybiegającego na pozycję zawodnika D (4), po przyjęciu piłki zawodnik krótko prowadzi piłkę, następnie zagrywa piłkę na początek ćwiczenia (5-6) a następnie zaczyna pracę na drabince koordynacyjnej.
Wskazówki i Uwagi

Jest to ćwiczenie do części wstępnej, dlatego skupiaj się na elementach, które przygotują zawodnika do dalszej części ćwiczenia. Wprowadź krótkie informacje CZAS (zawodnik może przyjąć kierunkowo) – PLECY (gra na 1 kontakt). Korygujemy i coachingujemy trzy elementy (patrz punkty coachingowe) i tylko na nich się skupiasz, oczywiście, jeśli Ty będziesz chciał pracować nad czymś innym to jest Twoja decyzja ,ja tylko daję propozycję. 

Punkty Coachingowe

Rozgrzewka.

Technika podania i przyjęcia piłki.

Pozycja otwarta.

Ruch od i do piłki - Kontrola przestrzeni.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
NEWSLETTEROdbierz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi.

Zapisując się do Newslettera otrzymasz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi oraz w każdą niedzielę będziesz otrzymywać ekstra nigdzie niedostępne materiały treningowe.