fbpx

Zające kontra myśliwi.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 8′.
  • Pole ćwiczenia: 15x15m.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Drabinka koordynacyjna 2x, Piłki, Bramki.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy podzieleni na dwie grupy. Rozpoczynają ćwiczenie jednocześnie. (1) wykonują ćwiczenia ogólnorozwojowe. (2) obiegają stożki i wbiegają w pole gry. (3) w tym czasie Trener podaniem wprowadza piłkę (4) najszybszy zawodnik przyjmuje piłkę i rozpoczyna się rywalizacja 1v1. Zadanie zawodników jest zdobycie gola do jednej z małych bramek. 
Wskazówki i Uwagi

W zależności w jakiej grupie wiekowej pracujesz masz dwa rozwiązania – ćwiczenia koordynacyjne zawodnicy dobierają sobie sami lub w młodszych grupach Trener określa ćwiczenia. Zawodnicy mogą zdobywać gole na dowolne bramki. Trener dla utrudnienia może wprowadzać piłkę w różne strefy pola gry. Zawodnicy nie mogą zdobyć bramki bez rywalizacji 1v1, często zdarzać się może ze zawodnik z pierwszej piłki oddaje strzał na bramkę. Chcemy tego unikać, dlatego dodajemy zadanie, że bramkę można zdobyć o rywalizacji 1v1.

Punkty Coachingowe

Rywalizacja 1v1 / Drybling.

Koordynacja.

Szybkość reakcji - kontrola przestrzeni.

Mam nadzieję, że ćwiczenie zainteresowało Ciebie i wykorzystasz je w swoim treningu - daj znać w komentarzu, co byś zmienił, może coś dodał?. Wiem, że jedno ćwiczenie, przeprowadzone przez dziesięciu trenerów, będzie miało dziesięć różnych wariantów - dlatego liczę też na Twoją opinie. Zapraszam Ciebie również do sprawdzenia nowych materiałów treningowych, które na pewno wzbogacą Twoją bazę treningową. Pozdrawiam Damian!

Shopping cart

0

No products in the cart.