fbpx

Mała gra 1v1 z przeciwnikiem z tyłu.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 3′ praca – 1′ odpoczynek | 3 powtórzenia każda para.
  • Pole ćwiczenia: 10-15m.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Piłki.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na animacji i grafice. Trener określa, który zawodnik rozpoczyna ćwiczenie. Zadanie polega na utrzymaniu się przy piłce w rywalizacji 1v1 i zmianie kierunku biegu z piłką. Jeśli zawodnik wygra rywalizację 1v1 ma zadanie zagrać piłkę do partnera ustawionego na bokach pola gry. W momencie straty – zawodnik, który odzyskał piłkę musi ją wyprowadzić z pola gry.
Wskazówki i Uwagi

Zawodnicy w środku pola po każdym zakończonym zadaniu zamieniają się, czyli jeśli raz w ataku jest niebieski to przy następnej piłce w ataku jest zawodnik biały – w taki sposób pracują przez 3′ i później zmiana par, każda para musi zrobić 2 powtórzenia. Zwracaj na punkty coachingowe i wymagaj intensywności w tym ćwiczeniu.

Punkty Coachingowe

Rywalizacja 1v1 / Drybling.

Kontrola przestrzeni.

Zabezpieczenie piłki / gra tyłem do przeciwnika.

Mam nadzieję, że ćwiczenie zainteresowało Ciebie i wykorzystasz je w swoim treningu - daj znać w komentarzu, co byś zmienił, może coś dodał?. Wiem, że jedno ćwiczenie, przeprowadzone przez dziesięciu trenerów, będzie miało dziesięć różnych wariantów - dlatego liczę też na Twoją opinie. Zapraszam Ciebie również do sprawdzenia nowych materiałów treningowych, które na pewno wzbogacą Twoją bazę treningową. Pozdrawiam Damian!

Shopping cart

0

No products in the cart.