fbpx

Rozgrzewka z podaniem wstecznym.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 8′
  • Pole ćwiczenia: 1 odcinek 10m – drugi odcinek 15m.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Drabinka koord.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy podzieleni na dwie grupy. Rozpoczyna zawodnik z piłką wykonuje elementy dryblingu (1) w pierwszej strefie, a następnie wykonuje podanie wsteczne (2) i przechodzi do rozgrzewki dynamicznej (3). Po wyjściu z rozgrzewki dynamicznej wykonuje zadania na drabince koordynacyjnej (4) po drabince ustawia się na końcu rzędu.
Wskazówki i Uwagi

W zależności ilu masz zawodników, ustaw tyle linii i podziel zawodników na grupy tak, żeby nie było stojących zawodników. W tym przypadku mamy 3-4 zawodników trenujących w grupie, dlatego mamy utworzone dwie organizacje. Każda organizacja to dwie strefy. Pierwsza strefa to element dryblingu, a druga to dynamiczna rozgrzewka. Pierwsza strefa może mieć około 10m, a druga może być nieco dłuższa 15m. Podczas pracy w strefach, zawodnicy powinni poświęcić swój czas i skupić się na jakościowych akcentach i wykonaniu zadania. To nie wyścig, więc w strefie dryblingu powinni cały czas trzymać piłkę blisko nogi, żeby było jak najwięcej kontaktu z piłką. Zadania na drabince koordynacyjnej określa Trener, jeśli masz zawodników starszych i doświadczonych mogą sami dobierać ćwiczenia.

Punkty Coachingowe

Technika prowadzenia piłki / drybling.

Koordynacja.

Dynamiczna rozgrzewka.

Mam nadzieję, że ćwiczenie zainteresowało Ciebie i wykorzystasz je w swoim treningu - daj znać w komentarzu, co byś zmienił, może coś dodał?. Wiem, że jedno ćwiczenie, przeprowadzone przez dziesięciu trenerów, będzie miało dziesięć różnych wariantów - dlatego liczę też na Twoją opinie. Zapraszam Ciebie również do sprawdzenia nowych materiałów treningowych, które na pewno wzbogacą Twoją bazę treningową. Pozdrawiam Damian!

Shopping cart

0

No products in the cart.