fbpx

KZM na torze przeszkód.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 3′ praca – 1′ odpoczynek | 3 powtórzenia.
  • Pole ćwiczenia: Optymalnie 2x pole karne.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Tyczki (małe bramki), Piłki.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na animacji i grafice. Zawodnicy rozpoczynają tor przeszkód (1) przeskakują przez płotki (2) następnie wykonują ćwiczenia koordynacyjne na drabince koordynacyjnej (3) kolejny przystanek to wymiana podań z partnerem (4) po wymianie podań zawodnik po drabince koordynacyjnej wchodzi na wymianę, a jego partner wybiega na pozycje i oddaje strzał na bramkę (5).
Wskazówki i Uwagi

Ćwiczenie najlepiej zastosować w najmłodszych grupach szkoleniowych. Ty jako Trener w najmłodszych grupach określasz sposób pokonana płotków np. skok na 1 nodze, obunóż. Tak samo na drabince koordynacyjnej, jeśli masz starszych i bardziej świadomych zawodników, możesz im zostawić decyzyjność. Wymiana podań na jeden kontakt, ewentualnie zasada przyjął – zagrał, jednak w starszych grupach musi to być koniecznie na jeden kontakt. Zwracaj uwagę na detale, bo to one robią różnicę.

Punkty Coachingowe

Kształtowanie zdolności motorycznych.

Technika podania (gra na jeden kontakt) i strzału.

Mam nadzieję, że ćwiczenie zainteresowało Ciebie i wykorzystasz je w swoim treningu - daj znać w komentarzu, co byś zmienił, może coś dodał?. Wiem, że jedno ćwiczenie, przeprowadzone przez dziesięciu trenerów, będzie miało dziesięć różnych wariantów - dlatego liczę też na Twoją opinie. Zapraszam Ciebie również do sprawdzenia nowych materiałów treningowych, które na pewno wzbogacą Twoją bazę treningową. Pozdrawiam Damian!

Shopping cart

0

No products in the cart.