fbpx

Pass&Movement z rotacją.

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 10′.
  • Pole ćwiczenia: Odległość stożków 15m – Ustawienie tyczek 10m.
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Tyczki, Piłki.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na animacji i grafice. (1) Zawodnik z piłką podaje do zawodnika (rotującego) w centrum i wybiega na pozycję. (2) Zawodnik przyjmuje piłkę i podaje do partnera w środku pola lub wymienia podanie na jeden kontakt. (3) Po przyjęciu piłki zagrywa ją do zawodnika wybiegającego na pozycję (4) który podaję piłkę na początek rzędu i ćwiczenie zaczyna się od nowa. Zawodnicy (niebiescy) w środku pola rotują na swoich pozycjach.
Wskazówki i Uwagi

Ćwiczenie możesz zastosować w części wstępnej treningu, żeby przygotować już zawodników do pracy z piłką. Zwracaj uwagę na szczegóły – technikę podania, ruch zawodników od i do piłki, żeby kształtować mobilność tym bardziej jeśli pracujesz w młodszych grupach to ćwiczenie jest dobre na złapanie nawyku ruchu i współpracy pomiędzy zawodnikami. Nie jest to skomplikowane ćwiczenie, ale jeśli będziesz zwracać uwagę na szczegóły to stopień trudności ćwiczenia na pewno wzrośnie.

Punkty Coachingowe

Technika podania piłki.

Wybiegniecie na pozycję.

Ruch od i do piłki.

Współpraca (rotacja) w centrum ćwiczenia.

Mam nadzieję, że ćwiczenie zainteresowało Ciebie i wykorzystasz je w swoim treningu - daj znać w komentarzu, co byś zmienił, może coś dodał?. Wiem, że jedno ćwiczenie, przeprowadzone przez dziesięciu trenerów, będzie miało dziesięć różnych wariantów - dlatego liczę też na Twoją opinie. Zapraszam Ciebie również do sprawdzenia nowych materiałów treningowych, które na pewno wzbogacą Twoją bazę treningową. Pozdrawiam Damian!

Shopping cart

0

No products in the cart.