fbpx

Złap mnie jeśli potrafisz (szybkość + szybkość reakcji).

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 15′
  • Pole ćwiczenia: 15x15m
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Płotki, Tyczki.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na animacji i grafice. Zawodnicy podzieleni na dwie grupy ⚪️ i 🔵. (1) zawodnicy wykonują zadanie na płotkach koordynacyjnych, (2) następnie zadaniem jednego zawodnika jest ucieczka przed zawodnikiem goniącym. 
Wskazówki i Uwagi

Trener określa zadnia na płotkach koordynacyjnych. Możesz też zamiast płotków wykorzystać inny trenażer np. drabinki lub tyczki. Zmiana goniących i uciekających co każdy bieg lub zmiana co ileś biegów, sam określasz. Zadanie jest intensywne dlatego wykorzystaj je dopiero jak zawodnicy będą dobrze przygotowani do zrywów i dynamicznych zmian toru biegu.

Coaching Points

Rywalizacja 1v1.

Szybkość / Spryt.

Koordynacja.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
NEWSLETTEROdbierz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi.

Zapisując się do Newslettera otrzymasz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi oraz w każdą niedzielę będziesz otrzymywać ekstra nigdzie niedostępne materiały treningowe.