fbpx

Moc + Strzelecki

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 15′
  • Pole ćwiczenia: Linia pracy 15-20m
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Tyczki, “Chłopki”.
Opis ćwiczenia
Zawodnicy ustawieni tak jak na grafice animacji. (1) Zawodnik wykonuje bieg łamany – przód / tył / przód. (2) Ćwiczenia koordynacjno-motoryczne przez tyczki. (3) zwód z piłką i wyjście do strzału. (4) finalizacja akcji ofensywnej.
Wskazówki i Uwagi

Zwracaj uwagę na intensywność pracy. Zawodnicy muszą pracować jeden z drugim. Nie dodajemy żadnych obrońców, chcemy w tym ćwiczeniu pracować nad mocą i finalizacją akcji strzałem na bramkę. Upraszczajmy jak tylko możemy zadania dla zawodników.

Coaching Points

Moc.

Koordynacja.

Finalizacja.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
NEWSLETTEROdbierz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi.

Zapisując się do Newslettera otrzymasz darmowy eBook z ćwiczeniami treningowymi oraz w każdą niedzielę będziesz otrzymywać ekstra nigdzie niedostępne materiały treningowe.