fbpx

Zadania treningowe w 6 grupach (hala).

Organizacja ćwiczenia
  • Czas ćwiczenia 15′
  • Pole ćwiczenia: Boisko (Hala).
  • Sprzęt: Stożki, Oznaczniki, Piłki, Pachołki, Drabinka koord., Płotki.
Opis ćwiczenia

STACJA 1: “Piłkarskie kręgle” – ile strzałów potrzebujesz, aby strącić wszystkie? Po strąceniu wszystkich zawodnik ustawia je ponownie. STACJA 2: Parkour skocznościowo-koordynacyjny – przeskoki przez “płotki” z tyczek ułożonych na pachołkach / praca na drabince koordynacyjnej. STACJA 3: Strzały do bramek (na zmianę) piłką wyprowadzoną ze strefy. STACJA 4: Prowadzenie piłki między stożkami w taki sposób, aby nie dotknąć żadnego z nich, ćwiczenie wykonują zawodnicy jednocześnie. STACJA 5: Przeskoki z “kamienia na kamień” jedno nóż na koła koordynacyjne (sposób wykonania zadania możesz dobrać na swój sposób) STACJA 6: Prowadzenie piłki ze środkowej strefy do zewnętrznych stref.

Wskazówki i Uwagi

Ćwiczący rozpoczynają i kończą pracę na stacji na sygnał gwizdka. Po drugim gwizdku zawodnik porządkuje swoją stację do pierwotnego stanu. Przejścia w prawą stronę.

Coaching Points

Koordyncja.

Technika.

Jakość wykonania.

Intensywność.

Trenerze przybij (5) małej Celince!

Wsparcie w zakupie leku SMA.

Wszystkie materiały treningowe w cenie 5zł!

Zbiórka do niedzieli 17.01.2021

Trenerze przybij 5! małej zawodniczce!

Dodatkowo eBook – Fundamenty Gry (plik do pobrania PDF)

Cała uzbierana kwota zostanie przekazana na zbiórkę dla małej Celinki.

Shopping cart

0

No products in the cart.